• “Toen wij een whiteboard animatie met Tim & Tom Coronel zagen van Art-Unit, wisten wij meteen dat wij met hen een whiteboard animatie voor Maxxis Tyres wilden maken. Na een periode van intensieve samenwerking met Jan Horjus, heeft Maxxis nu een leuke introductie-animatie die wereldwijd kan worden ingezet. Wij kunnen Art-Unit omschrijven als creatief en zeer service- en klantgericht. Wij wensen in de toekomst meer met Art-Unit samen te werken.”

    Mieke Strijk
    Mieke Strijk Communicatiemanager, Maxxis International NL / Reedijk Banden Import BV
  • “As a growing consultancy and CRO company in drug development, Kinesis Pharma (www.kinesis-pharma.com) felt the need to improve and professionalize her company style and PR- and communication materials in 2009, and Art-Unit was selected to realize this. After some very inspiring and efficient meetings, a fresh and original company style was designed and amongst others, a logo, website and different company brochures were delivered by Art-Unit. In a later phase, Art-Unit was asked to design some improvements for the corporate presentation, resulting in a series of very original illustrations. Cooperation with Art-Unit has been very fruitful. Art-Unit understands the needs of a company, only stops until the client is satisfied and, most importantly, comes with very original and creative ideas and solutions suiting a company best.”

    Lucie van der Zee, Ph.D.
    Lucie van der Zee, Ph.D. Director Project Management, Kinesis-Pharma
  • “Jan is een creatieve geest die ook plezierig in de omgang is. Mede door zijn ruime ervaring weet hij steeds de juiste toon te raken. Dat is erg moeilijk maar wel zeer belangrijk, immers identiteit (wat ben je) en imago (wat wil je uitstralen) zijn twee kanten van de medaille. Daarbij is hij iemand van afspraak is afspraak en ontzorgt hij als het gaat om invulling en handling van voorstellen of acties.”

    Jack Vos
    Jack Vos Directeur, Luyten Adviesgroep
  • “Wij als M.J. Oomen Groep waren op zoek naar een partij die in staat was om voor onze totale groep een imagobrochure en product/diensten leaflets te ontwikkelen. We wilden wel dat die net wat anders zouden zijn dan wat men vanuit de traditionele bouwwereld gewend was. De M.J. Oomen Groep is in de ruim 50 jaar van haar bestaan, hard gegroeid en mag zich binnen de civiele bouw & Infra en Inspectie en daarnaast in de industriële inspectiewereld, toonaangevend noemen. Met innovaties maar vooral gepassioneerde en deskundige medewerkers. Deze prachtige positie was echter niet terug te vinden in onze gedrukte communicatie. Daar was na een reorganisatie sterk de behoefte aan en via een pitch zijn diverse bureaus benaderd. Zowel grote als kleine partijen, gerenommeerd en onbekend, hebben zich hier op ingeschreven. De keuze is uiteindelijk gevallen op Jan Horjus met zijn bedrijf Art Unit. Een kleine club met in de persoon van Jan een heel creatieve geest, die zonder poespas tot heel mooie en aansprekende ontwerpen komt. Toen wij enkel de schets voor ogen kregen van onze “toekomstige corporate visual, de mannen met de vlag”, kreeg ik kippenvel en wist direct dit is het! Het eindresultaat is zelfs nog mooier geworden. Een visual die bij ons past en waar we onze identiteit werkelijk in terugzien. Jan heeft daarna nog vele verrassende ontwerpen voor ons verzorgd die bij ons passen en die ons imago versterken.”

    Peter van der Wee
    Peter van der Wee Commercieel Directeur, M.J. Oomen Groep
  • “Hoe belangrijk is een goede website? Onlangs heb ik door Art-Unit een website laten maken. Ik heb ervaren hoe belangrijk het is dat het goed gebeurd. In 2001 had ik een website laten maken op de Filippijnen voor zo’n 150 dollar. Omdat ik in hetzelfde jaar voor mij zelf begon werd naamsbekendheid de eerste vereiste. Het effect is moeilijk te meten. Vaak gaat het van mond tot mond reclame en kan dat werken maar wanneer iets gedateerd is en moeilijk is aan te passen dan schiet het zijn doel voorbij. Het was een hele simpele site maar niet iets van wow. Functioneel was het. Totdat ik in het najaar van 2011 een telefoontje kreeg of ik belangstelling had om eens over het ontwerp van een website te praten. Afspraak gemaakt en toen begon het…. Wij Nederlanders zijn nuchtere mensen en hoewel ik onder de indruk was van wat Jan Horjus maakte en gemaakt heeft vond ik het voor mijn bedrijfje wel heel pretentieus. Het leuke aan het brainstormen was dat Jan vond dat wij te bescheiden zijn en in mijn geval best veel trotser mag zijn op wat ik doe en bereikt heb. Hij leefde zich in in wat ik doe en wie mijn doelgroep is en baseerde daar mijn nieuwe website op. Het is even wennen deze benadering en presentatie, de website is nu klaar. Samen met zijn zoon Rock die goede ideeën over communicatie en communiceren heeft is het volgens mij iets aansprekends geworden. De reacties van al mijn relaties liegen er niet om, wereldwijd zijn ze zeer positief over wat Art-Unit gemaakt heeft.”

    Frits Popma
    Frits Popma Directeur, Popma Fruit Expertise
  • De E-zine met de cartoon is afgelopen donderdag verzonden aan ongeveer 80.000 mensen. Hartelijk dank voor deze eerste, prettige samenwerking en tot de volgende keer!

    Rosanne Weerd
    Rosanne Weerd Content manager, Schouten Global
  • Twee keer heeft Saver samengewerkt met Art-Unit. Beide keren hebben we kunnen rekenen op een zeer snelle dienstverlening en verrassende creatieve concepten. De humoristische benadering van Art-Unit is erg aansprekend, aanstekelijk en inspirerend. Bedankt!

    Daphne Ansems de Vries
    Daphne Ansems de Vries Communicatieadviseur, Saver
  • “Wat heerlijk werken met Art-Unit. Zij denken mee, zijn creatief, snappen waar de klant naar op zoek is, de juiste humor, en dat alles opgeleverd volgens planning. De eerste whiteboard animaties voor een E-learning programma zijn ontstaan. Een prettige samenwerking zo. Het smaakt naar meer.”

    Pauline Teunissen
    Pauline Teunissen Mede-eigenaar, Prezz
  • "Dank je wel, Jan, ik ben écht heel blij met de whiteboard-animatie!!!! Dank voor je moeite, meedenken, energie en snelheid. Ik ga het filmpje nu z.s.m op onze nieuwe site plaatsen."

    John Warrink
    John Warrink Eigenaar, Interro Recherchebureau
  • "Onlangs lanceerde het LICG de campagne ‘Foute fokker’. Het doel van deze campagne is dat mensen zich zorgvuldiger voorbereiden op de aanschaf van een pup en dat ze zich bewust zijn van de risico’s die ze nemen als ze een pup van een malafide fokker afnemen. Om juist mensen die impulsief een pup aanschaffen te bereiken hebben we Art-Unit gevraagd voor ons cartoons en animaties te maken. De cartoons en whiteboard animaties zijn zeer geslaagd. Ze zijn grappig, scherp en zetten tot nadenken aan. De pup kopers in de cartoons zijn herkenbaar gewone maar ook enigszins naïeve mensen die in de verschillende verkoopargumenten van puppy verkopers geloven. Deze animaties en cartoons zijn via YouTube, Facebook en Marktplaats verspreid. De campagne is zeer succesvol en heeft in de eerste maand al een miljoen mensen bereikt. Op de speciale campagne pagina www.licg.nl/foutefokker kan men alle tips en cartoons zien."  

    Corina Haverlag
    Corina Haverlag Communicatiemanager, LICG
Neem contact op

Wilt u graag een prijsindicatie? Stuur ons een mail en wij nemen z.s.m. contact met u op.

Not readable? Change text.